Saturday, April 16

they are my 'balloon'...

assalamualaikum...
well.dah lamenye x berblog...busy??yes i am..
kelas dah abis,FINAL EXAM pulak yang datang..
jeng.jeng.jeng.
start FINAL 20 April and last paper 27 April..
memang laa abis awal but xde gap kot..huhuhuhu.
well,tadi saye baru lepas exam MUAT..hahaha..
exactly it is MUET..i call it MUAT because my mum yang panggil mcm tu...
dah banyak kali betulkan byt still cakap MUAT jugak..
well ape-ape laa kan ma..yang penting kite CONFIDENT..hahahaha
tadi time writing kluar soalan,
THE MOST VALUABLE THING IN LIFE IS FRIENDSHIP.
DO YOU AGREE?
terus terlintas kat kpale otak saye nie my closes fren..


then dengan semangatnye saye pn buat laa essay about FRIENDSHIP tu..
i dont know why,tp diorang berempat nie laa yang COLOUR kan my life..
seriously..x tau nanti dah abis study still dapat jumpe kawan-kawan macam diorang..
sbb THEY ARE ONE IN A MILLION!!!
im not saying that my family is not valuable..
yes MY FAMILY ARE VALUE..
but my fiends yang berempat nie pn value for my life!!!
especially SARINA yang pakai baju macam FREDDY KRUGER tu,
and ANIS FATIN yang senyum bagai nak tercabot pipi.. 
well,walaupn saye selalu kena main denagn diorang berempat,
selalu kena 'nganjing' dengan diorang,
selalu kena buli dengan diorang..
but THEY STILL IN MY HEART coz..
SAYE SAYANG SANGAT KAT DIORANG BEREMPAT..
they understand me,
they know how to make me HAPPY,
they know how to deal with me when im in a bad mood..
they know everything about me..
THANKS BUDDY!!!
word cannot describe how value all of u in my life!!!
damn!!!rase sedih pulak..
x kan laa jauh dari korang..
ape-ape pn i hope that we will still be friends..
and i hope that our friendship we will last forever..
SARINA AZMI.ANISFATIN SHUHAIDA.MOHD SYAHRIZ.AHMAD RAFIQ.AKU SAYANG KORANG TILL I DIE!!!!
XOXO.


  

1 comment:

  1. sayang ko jugak fath..may our friendship last longer... :)

    ReplyDelete