Saturday, May 28

HAVING FUN WITH 'THEM'..

ASSALAMUALAIKUM...
lame rasenye saye tinggalkan MY BABY BLOG nie..
rase rindu nak tekan keyboard LAPPY..
i have no idea what to write.kosong..
sekosong rumah sewa saye sekarang..
(sebab saye sorang je yang x tido lagi)..huhuhu.
lets talk about my semester break..hihihihi
BEST!!!TIDO,MAKAN,JALAN-JALAN,TENGOK TOURNAMENT,SHOPPING,PEGI WEDDING..
but yang PALING BEST i learned cooked with my mum..
so nanti nak try masak kat rumah sewa nie..
now let me show u guys pictures of each moment..

ALONG's AKOB WEDDING.
dis is my family..time ALONG's WEDDING (my cousin.)
with my sister and cousin also my niece..
me after the wedding ends..penat giler!
with my cousin..
WATCHING HOCKEY TOURNAMENT WITH MY FAMILY
actually time nie we doesnt have anything to do..
so daripade membuang mase baik cuci mate tengok mamat-mamat hoki tu main..(tu my sis laa y cakap)
ingatkan ma and papa x mao ikot..
still maa and papa ingat kitorg,KIDS..
so two of them ikot je laa,takot anak-anak dare dye kena kacao laa tuh..
actually me n my sisters nak tengok pasukan KOREA..unfortunately x sempat pulak.. =(

me and my beloved DADDY and MUMMY also with my sister.


i dont know why our PHOTGRAHPER,YAYA take dis picture..i wonder why??

here they come..MALAYSIA in BLUE..PAKISTAN all white..

SULTAN AZLAN SHAH and all the VIP'S..

perhatikan AMOI kat blakang yang pakai glasses tu...
DINNER TIME!!!
tengok laa aksi-aksi my family yang kelaparan..hihihihi
still can maintain cun walaupun lapar!!!

















ini je laa mase yang ade for me to spent my time with my beloved family..
sebab masing-masing busy dengan study.kerje.
bile ade mase tu kite kena laa hargai,kan..
i love the moment i spent with THEM!!!
each time,each sec,each days,weeks,months and years,i spent with them is the most MEMORABLE time.. 
ummmm..lets end it here..
although ad banyak lagi yang i wanna share with u'ollz but i need to go now..
i'll share with u nanti ea.. =)
XOXO











No comments:

Post a Comment